W związku z wczorajszą awarią projektora i odwołaniem sensów w kino w Starym Młynie, informujemy o rozpoczęciu procesu zwracania środków za zakupione bilety:
– osoby, które zakupiły bilety w systemie online – zgodnie z regulaminem systemu płatności PayU powinny mieć środki na koncie do 48 h – my dzisiaj wszystkie zwroty w systemie wykonamy;
– osoby, które bilet zakupiły w kasie (płacąc gotówką lub kartą) zapraszamy po zwrot do recepcji Starego Młyna w godzinach naszej pracy (trzeba mieć ze sobą bilet i paragon, a przynajmniej sam bilet);
– osoby, które korzystały z wymiany vouchera na bilet, muszą ten bilet posiadać i również otrzymają zwrot gotówki;
- Nie ma możliwości skorzystania z biletu na innym seansie.
- Dodatkowy seans Vinci 2 planujemy w dniu 14 sierpnia, na godz. 20:30. Wkrótce pojawią się bilety w systemie sprzedażowym.
- W przypadku pytań, wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji, ale niestety niektórych kryzysów nie uda się uniknąć. Uprzedzając pytania – projektor jest na gwarancji i firma, która nam go dostarczała spisuje sie na meda
Leave a Reply